Google

Tlačové centrum Google Slovensko

  1. O spoločnosti Google
  2. Tlačové centrum Google Slovensko
  3. Hlásenie o správach

Tri novinky pre slovenských klientov Google AdWords

Bratislava, 4.5.2011 – Google rozširuje zákaznícku podporu slovenských klientov využívajúcich reklamný program Google AdWords o telefonickú podporu. Existujúci klienti tak môžu dostať odpovede na svoje otázky týkajúce sa výhradne využívania služby AdWords. Telefonická podpora je dostupná počas pracovných dní medzi 10.00 až 14.00 hod. Existujúcim ako aj potenciálnym zákazníkom je teraz k dispozícii aj nový vzdelávací YouTube kanál „AdWords Online Univerzita“ dostupný na youtube.com/adwordsuniverzita, ako aj nový blog pod názvom „Všetko o AdWords“, ktorý nájdete na adwords-sk.blogspot.com.

Podmienky pre telefonickú komunikáciu s operátorom ohľadom služby Google AdWords:

Telefónne číslo podpory nájdu existujúci klienti vždy po prihlásení sa do svojho účtu AdWords (v pravom hornom rohu Centra pomoci AdWords), prípadne na stránke „Kontaktovanie podpory“ (nájdete ju takisto v Centre pomoci).

Telefonická podpora k službe AdWords bola zriadená na základe spätnej väzby užívateľov, ktorí o ňu prejavili záujem prostredníctvom dotazníka. Ten obdržal každý klient po emailovej komunikácii s technickou podporou AdWords.

Novinkou v zákazníckej podpore je aj špeciálny YouTube kanál „AdWords Online Univerzita“, ktorý ponúka bezplatné online kurzy s expertmi služby AdWords. Tieto kurzy pomôžu inzerentom zlepšiť a zefektívniť svoju reklamu AdWords. Kurzy sú zamerané na množstvo tém, od základných informácií pre tých, ktorí s AdWords len začínajú, až po informácie pre skúsených inzerentov, ktorí chcú zlepšiť výkonnosť svojho účtu.

Ďalším novým zdrojom informácií pre slovenských klientov reklamného programu Google AdWords je slovenský AdWords blog pod názvom „Všetko o AdWords“. Na tomto blogu nájdu existujúci aj potenciálni klienti novinky o AdWords, ako aj príspevky o tom, ako reklama cez AdWords funguje a ako ju čo najlepšie využiť pre svoj biznis. O nových článkoch môžu byť informovaní buď cez email, alebo sa môžu prihásiť na ich odber pomocou RSS čítačky. Svoje názory možu vyjadriť prostredníctvom komentárov pod každým príspevkom.

Všetky doteraz dostupné možnosti komunikácie pre podporu služby AdWords zostávajú bez zmeny. Užívatelia môžu kedykoľvek posielať svoje otázky emailom, alebo ich smerovať na Fórum pomoci spoločnosti Google.

Zdroje informácií o službe AdWords pre slovenských klientov:

O spoločnosti Google Inc.

Inovatívne vyhľadávacie technológie spoločnosti Google umožňujú každodenný prístup k informáciám miliónom ľudí po celom svete. Google založili v roku 1998 Larry Page a Sergey Brin, dvaja študenti univerzity v Stanforde, a dnes má popredné postavenie na všetkých hlavných globálnych trhoch. Model cielenej reklamy, ktorý Google ponúka svojim zákazníkom, poskytuje firmám všetkých veľkostí merateľné výsledky a zároveň rozširuje možnosti internetu pre samotných používateľov. Centrála spoločnosti Google sa nachádza v americkom Silicon Valley, jednotlivé pobočky potom na rôznych miestach Ameriky, Európy a Ázie. Viac informácií nájdete na www.google.sk.

Viac informácií o reklamnej službe Google AdWords sa dozviete na oficiálnom slovenskom blogu Googlu Všetko o AdWords, ktorý popri novinkách v službe AdWords prináša aj témy špeciálne určené pre slovenských inzerentov.

V prípade záujmu o ďalšie tlačové informácie a materiály, prosím, kontaktujte:

Grayling Slovakia
Daša Tkáčová
Palisády 36, 811 06 Bratislava
Tel.: +421 2 5920 1405
Fax: +421 2 5920 1400
E-mail: dasa.tkacova@grayling.com

# # #

Google je ochranná známka spoločnosti Google Inc. Všetky ďalšie mená produktov či firiem môžu byť ochrannými známkami svojich vlastníkov.