Google

Tlačové centrum Google Slovensko

  1. O spoločnosti Google
  2. Tlačové centrum Google Slovensko
  3. Hlásenie o správach

Google Point na Slovensku

Otvára sa nový program na podporu slovenských webových profesionálov

Bratislava, 12. decembra 2011 – Dnes spúšťa Google na Slovensku špeciálny program pod názvom Google Point, určený na podporu webových profesionálov poskytujúcich poradenstvo v online marketingu podnikateľom a malým firmám. Program je ďalším krokom v rámci záväzku slovenského Googlu podporiť rozvoj e-marketingu vzdelávaním s dôrazom na segment MaSP. Záujemci sa môžu od dnešného dňa registrovať na webových stránkach programu google.sk/reklama/pointprogram.

Google prichádza so zaujímavou príležitosťou pre slovenských webových profesionálov, ktorí chcú efektívne rozšíriť svoje služby o podporu a správu online reklamy v systéme Google AdWords. Medzi typických účastníkov programu patria SEM alebo SEO konzultanti a agentúry, kreatívne / digitálne / interaktívne agentúry, samostatní webmasteri, webdizajnéri, vývojári webových aplikácií a IT poradcovia. Registrácia záujemcov o program Google Point prebieha na stránke google.sk/reklama/pointprogram.

Účastníci programu budú registrovaní na špeciálnom portáli Google Point a ten ponúkne ich služby podnikateľom a firmám z celého Slovenska podľa jednotlivých lokalít. Prihlásení weboví profesionáli zároveň od Googlu získajú obchodné nástroje pre rast svojho podnikania, a to vrátane propagačných kupónov Google AdWords, vďaka ktorým budú môcť ich existujúci aj noví zákazníci vyskúšať online reklamu zadarmo. A v neposlednom rade získajú prístup k vzdelávaniu a novinkám z oblasti online marketingu ako aj z Googlu.

„Na Slovensko sme prišli práve preto, aby sme podporili internetové obchodovanie, ktoré slovenské firmy zatiaľ len zriedka dokážu využiť vo svoj prospech. Prvým krokom bolo samozrejme vzdelávanie malých firiem a podnikateľov, ktorí sú základom ekonomiky. Avšak vzhľadom na to, že tím Googlu je tu veľmi malý, chceme teraz do vzdelávania zapojiť ďalších šikovných Slovákov a Slovenky, ktorí sa e-marketingu už venujú alebo sa mu chcú venovať ,“ hovorí Rasťo Kulich, Country manažér slovenského Googlu a dodáva: „Tých vyškolíme a dáme im k dispozícii potrebné know-how, nástroje a podporu. Tí potom budú schopní kvalifikovane pomôcť firmám a podnikateľom efektívne využívať internet vo svojom podnikaní.“

Do programu sa môžu zaregistrovať weboví profesionáli so sídlom v Slovenskej republike, ktorí majú funkčné webové stránky a zároveň sa špecializujú na poskytovanie služieb v oblasti webu. Programu sa môže zúčastniť každý, kto má záujem pomôcť svojim zákazníkom s online reklamou cez Google AdWords a to aj v tom prípade, ak je v tomto odvetví zatiaľ iba nováčik, ale je ochotný venovať svoj čas a zdroje pri poznávaní a šírení online nástrojov a služieb Google u svojich zákazníkov.

Viac informácií o programe na google.sk/reklama/pointprogram.

O spoločnosti Google Inc.

Inovatívne vyhľadávacie technológie spoločnosti Google umožňujú každodenný prístup k informáciám miliónom ľudí po celom svete. Google založili v roku 1998 Larry Page a Sergey Brin, dvaja študenti univerzity v Stanforde, a dnes má popredné postavenie na všetkých hlavných globálnych trhoch. Model cielenej reklamy, ktorý Google ponúka svojim zákazníkom, poskytuje firmám všetkých veľkostí merateľné výsledky a zároveň rozširuje možnosti internetu pre samotných používateľov. Centrála spoločnosti Google sa nachádza v americkom Silicon Valley, jednotlivé pobočky potom na rôznych miestach Ameriky, Európy a Ázie. Viac informácií nájdete na www.google.sk.

V prípade záujmu o ďalšie tlačové informácie a materiály, prosím, kontaktujte:

Grayling Slovakia
Daša Tkáčová
Palisády 36, 811 06 Bratislava
Tel.: +421 2 5920 1405
Fax: +421 2 5920 1400
E-mail: google_sk@grayling.com

# # #

Google je ochranná známka spoločnosti Google Inc. Všetky ďalšie mená produktov či firiem môžu byť ochrannými známkami svojich vlastníkov.