Google má novú posilu pre vzťahy s agentúrami v Čechách a na Slovensku
Na pozíciu riaditeľky pre agentúrny sektor (Head
of Agency) pre český a slovenský trh nastúpila Vanda Wolfová. Posilní obchodné
tímy Googlu v oboch krajinách, v rámci ktorých sa zameria na tvorbu obchodnej
stratégie a ďalší rozvoj vzťahov s agentúrami.
Vanda Wolfová je absolventkou Fakulty sociálnych vied Karlovej
univerzity v Prahe. Pracovnú kariéru odštartovala ako novinárka a potom tlačová
hovorkyňa Medzinárodného filmového festivalu v Karlových Varoch.
Bola prvým českým zamestnancom globálnej marketingovej firmy
Ogilvy, spoluzakladala miestnu pobočku a v roku 1994 sa stala generálnou
riaditeľkou českej pobočky Ogilvy Focus (PR a lobbying). Pomáhala viacerým
medzinárodným firmám pri vstupe na český trh a zároveň spoluvytvárala silné
české značky.
V Ogilvy pôsobila 22 rokov, posledných 6 rokov zastávala pozíciu
regionálnej riaditeľky Ogilvy One v Paríži ako jediná žena v európskom vedení firmy.
3 roky bola aj viceprezidentkou Asociácie Public Relations agentúr v Českej
republike (APRA).
Vanda Wolfová je uznávanou lektorkou v oblasti marketingu, v
súčasnosti publikuje odborné materiály v českých i zahraničných periodikách a
zúčastňuje sa mnohých medzinárodných konferencií. Venuje sa tiež rôznym formám
profesného mentorovania žien.
V roku 2000 ju v Čechách vyhlásili za Ženu roka a v roku 2013 ju
české Hospodářské noviny zaradili do výberu najúspešnejších českých žien
pôsobiacich v zahraničí. Režisérka Věra Chytilová o Vande Wolfovej natočila
dokument v rámci seriálu GEN.
Vanda hovorí po anglicky, francúzsky a rusky a v minulosti žila a
pracovala v USA, Anglicku, Rusku, Indii, Francúzsku, Číne a Taliansku. V
súčasnej dobe žije v Bratislave, kde s manželom Richardom Müllerom vychováva
svojho syna Markusa.
Vanda rada číta, počúva hudbu a pozerá sa na kvalitné filmy a
divadelné hry. Najradšej však trávi čas so svojou rodinou a blízkymi priateľmi.
Menovky: Slovak, Slovakia news announcements