Google

Tlačové centrum Google Slovensko

  1. O spoločnosti Google
  2. Tlačové centrum Google Slovensko
  3. Hlásenie o správach

Program Google pre neziskové organizácie dostupný už aj na Slovensku

Slovenské neziskové organizácie sa môžu oddnes zapojiť do programu Google pre neziskové organizácie a získať tak bezplatný prístup k nástrojom, ktoré im otvárajú nové cesty komunikácie a možnosti, ako zvýšiť povedomie o svojich aktivitách. Pre dosiahnutie svojich cieľov tak môžu okrem už dostupnej bezplatnej inzercie v službe AdWords využívať pokročilé nástroje YouTube ako aj sadu online aplikácií Google Apps pre neziskové organizácie (Gmail, Kalendár, Disk Google). Slovensko je jednou z 12 krajín sveta, kde je tento program dostupný.

Google pokračuje vo svojej dlhodobej podpore neziskových organizácií, ktorých poslaním je aktívne riešiť a upozorňovať na problémy okolo nás. Hlavným cieľom programu Google pre neziskové organizácie je pomôcť týmto organizáciám získať nových darcov a dobrovoľníkov a zjednodušiť im prácu s informáciami, internetom a technológiami. Slovenské neziskové organizácie budú môcť vďaka programu bezplatne využívať hneď niekoľko užitočných služieb:
„V dnešnej dobe neustálych technologických inovácií je jednou z najväčších výziev neziskových organizácií využívanie moderných technológií. Google dlhodobo podporuje neziskový sektor a preto som veľmi rád, že neziskovým organizáciám, ktoré už majú k dispozícii službu Google Ad Grants, sprístupňujeme ďalšie z overených webových nástrojov a služieb Googlu,“ hovorí Rasťo Kulich, Country Manager Google Slovensko.
Súčasťou programu Google pre neziskové organizácie sú tiež vzdelávacie materiály, prípadové štúdie, či možnosť zapojiť sa do globálnej komunity neziskových organizácií, získať inšpiráciu a podeliť sa o cenné skúsenosti s ostatnými. Od októbra 2014 sa mohli slovenské organizácie zapojiť do programu Google Ad Grants a využívať bezplatnú inzerciu vo Vyhľadávači Google.
„Vďaka podpore Google Ad Grants sa nám darí osloviť širšiu verejnosť a priblížiť tak naše aktivity. Je to výborná príležitosť pre Slovenský Červený kríž ako podporiť naše celoslovenské kampane a získať nových darcov krvi, či upriamiť pozornosť na prvú pomoc. Tiež nám to dáva príležitosť viac informovať a dostať do popredia ďalšie nosné témy našej organizácie, ako sú napríklad sociálne aktivity, či dobrovoľníctvo,“ hovorí Zdenka Alföldiová, koordinátorka pre projekty a Mládež SČK.
„Najväčším prínosom je pre nás táto pomoc počas náborových kampaní, kedy nástroje Google Ad Grants spolu s ostatnými nástrojmi komunikácie zabezpečia veľký synergický efekt. Aj vďaka tomu bola naša posledná zimná kampaň veľmi úspešná a do našich radov pribudlo ďalších 6 000 Dobrých anjelov. Aj všeobecne evidujeme zvýšený každodenný nárast darcov. Spoločne tak takmer 3 000 rodinám chorých dokážeme zvýšiť ich mesačný príjem o približne 130 EUR. Ďakujeme,“ dopĺňa Ľudmila Kolesárová, marketingová manažérka, Dobrý anjel.
Organizácie, ktoré sa chcú do programu zapojiť, musia byť neziskovou alebo charitatívnou organizáciou so zodpovedajúcou právnou formou, zaregistrované do programu TechSoup Slovensko a spĺňať podmienky programu Google pre neziskové organizácie. Za účelom overenia, či organizácia spĺňa tieto podmienky, spolupracuje Google so sieťou TechSoup Global, ktorú na Slovensku reprezentuje Pontis n.o., administrátor programu TechSoup Slovensko.
Viac informácií o programe nájdete na stránke www.google.sk/nonprofits.
Podmienky programu, ktoré musí organizácia spĺňať, nájdete na stránke www.google.sk/nonprofits/join.